Australië en New Zealand okt.nov.2012 - Reisverslag uit Blacktown, Australië van Leo Hond - WaarBenJij.nu Australië en New Zealand okt.nov.2012 - Reisverslag uit Blacktown, Australië van Leo Hond - WaarBenJij.nu

Australië en New Zealand okt.nov.2012

Blijf op de hoogte en volg Leo

09 November 2012 | Australië, Blacktown

Reisverslag van donderdag 8 november 2012.
Vanmorgen om 08.00 uur ging de wekker af. Na een prima ontbijt o.a. beschut van Bolletje en Hollandse chocolade vlokken van de Ruijter, hebben wij telefonisch contact gezocht met Lenie en Margreet, de zussen van Marijke, die gisteren gelang op Sydney International Airport vanuit Bangkok, waar ze een tussenstop van enkele dagen hebben ingelast.
Hierna ging Marijke op bezoek bij familieleden, terwijl ik bij Terry en Charmaine (ook familie), zoals afgesproken weer een poging ging doen om de laptop "aan de praat"te krijgen. Na verloop van drie kwartier en met telefonisch ondersteuning van een neef (ICT specialist) werd de internet verbinding weer tot stand gebracht via een nieuw/anderIP adres?!
Hierna heb ik de eerstvolgende twee uur alle tot dan toe gemaakte verslagen ingebracht en aan jullie verzonden. Al vrij snel kon ik constateren, dat al deze verslagen inderdaad door jullie zijn ontvangen, een feit waarmee ik zielsgelukkig ben na alle tevergeefse pogingen: als je iets toezegt, moet je het ook waarmaken!
Teruggekeerd op mijn logeeradres kwam nog een andere tante Greet met haar man Paul (een Italiaan van oorsprong) bij ons op visite.
Met Paul heb ik (in het Engels) lang van gedachten kunnen wisselen over de verschillen tussen Australië en Nederland/Italië en Europa, welk gesprek heel bijzonder en interessant was, later bleek voor beiden.
Om 17.00 uur naar het Australische nieuwsbericht gekeken en hierna via BVN naar het NOS journaal van woensdagavond, waarbij het weerbericht
van donderdag in Australië exact klopte met de werkelijkheid hier:
enige tijd storm en regen (Dit duurt hier echter niet lang, waarna het mooie weer opdoemt)
Al met al toch weer een interessante en voral spannende (computer)dag.
Tot zover dit bericht van donderdag 8 november 2012.