Australië en New Zealand okt.nov.2012 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Leo Hond - WaarBenJij.nu Australië en New Zealand okt.nov.2012 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Leo Hond - WaarBenJij.nu

Australië en New Zealand okt.nov.2012

Door: Leo en Marijke

Blijf op de hoogte en volg Leo

08 November 2012 | Nederland, Rotterdam

Algemene informatie.
Recessie?
Toch vernomen, dat om een goed financieel en ekonomisch verantwoorde cruise te hebben voor de HAL er qua passagiers feitelijk te weinig zijn, ongeveer 200 personen. Zoud dit dat toch ook voor een i ndicatie van de wereldwijde recessie zijn?
Onze totale ervaring tot nu toe is,d at deze cruise als een van een buitengewone categorie is te kwalificeren. Met name New Zealand ziet er sprookjesachtig uit. Gewoon een voorrecht om dit te mogen zien en onvergetelijk.
Op de Oosterdam zijn er bovenwater elf dekken, die twaalf liften bereikbaar zijn. Elke nacht worden de matten in elke lift vervangen met daarop de volgende dagvermelding, (maandag, dinsdag etc)
Alleilei activiteiten worden er georganiseerd, zoals triviant per persoon of per groep, fittness, danslessen Latin American of line dancing, ballroom,
filmvoorstellingen, midgetgolf, allerlei workshops en nog veel meer.
Opvallend is het aantal Amerikanen, die een ernstig overwicht torsen, zowel bij de dames als bij de heren, inschatterderwijs met gewichten van meer dan 150 kg. schijnt vrij normaal te zijn?!
Ook blijkt er een veelvoud van Amerikanen te zijn, die gewoon 60/70 dagen op een cruisschip verblijven, dan in een Amerikaans bejaardentehuis te moet verblijven.
Tot zover dit algemene bericht.

• 08 November 2012 - 14:52

Pieter En Lydia:

Beste Leo en Marijke,

Het was even een klus om alle verhalen in een keer te lezen, maar nu hebben een goede indruk wat jullie in de zeereis rond Nieuw Zeeland hebben meegemaakt. We lezen hieruit dat jullie er van genieten.
    We wensen jullie bij de van Bentums een fijne reunie toe. Doe de groeten aan alle ooms,tante's, neven en nichten. En Have FUN.

Groetjes,

Pieter en Lydia.