Australië en New Zealand - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Leo Hond - WaarBenJij.nu Australië en New Zealand - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Leo Hond - WaarBenJij.nu

Australië en New Zealand

Door: Leo en Marijke

Blijf op de hoogte en volg Leo

08 November 2012 | Nederland, Rotterdam

Dinsdag 6 november 2012. 16.00 uur pm
Om 02.00 uur vannacht de klok weer een uur teruggezet.
Het is half bewolkt en toch wel zonnig.
Om 10.00 uur am was er een bijeenkomst voor de embarkment morgen.Wij zijn op verzoek ingedeeld om als laatste groep de Oosterdam te gaan verlaten in Sydney.
Allerlei formulieren moeten weer ingevuld worden, waar je naar toe gaat, voor hoelang, welk adres, welk telefoonnummer en waar je geweest bent, alsmede met welk doel men het land bezoekt!
Morgen zullen veel passagiers de Oosterdam gaan verlaten, de meeste zijn Amerikanen, die via Los Angelos terugvliegen.
Om 15.00 uur aan de middagtheetime deelgenomen met allerlei sandwiches en gebak met slagroom (kan ik ook van harte aanbevelen)
Vóór het diner vanavond zullen wij de koffers pakken om morgen ná aankomst in Sydney naar de familie in Blacktown (NSW)af te reizen voor de aanstaande zaterdag te houden familiereünie. De afstand Sydney naar Blacktown is ongeveer 100 km.
Tot zover dit verslag van dinsdag 6 november 2012.