Australië New Zealand - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Leo Hond - WaarBenJij.nu Australië New Zealand - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Leo Hond - WaarBenJij.nu

Australië New Zealand

Door: Leo en Marijke

Blijf op de hoogte en volg Leo

08 November 2012 | Nederland, Rotterdam

Vrijdag 2 november 2012.
Enigszins uitgeslapen tot 10.00 uur (pensionados mogen dit!) aangekomen in het weer noordelijker gelegen Tauranga met 110.000 inwoners de grootste stad van de Bay of Plenty op het Noordereiland.
Het weer is ons gunstig gezind, zonnig en prima temperatuur. Ditmaal konden wij aan wal direkt aan een wandeling beginnen, die ongeveer 90 minuten duurde, rond een berg, genaamd Mount Maunganwi. Onderweg nog een (de enige) dolfijn gezien. Wederom aangekomen in het dorp koffie gedronken en genoten van de prachtige appartementen, waar gepensioneerde Nw. Zealanders woonachtig zijn in hele dure appartementen met uitzicht op de Oceaan, gewoon schitterend.
Deze avond was er een klassieke voorstelling van een Roemeens violist
geassisteerd door een pianist. Ook dit was WEER! genieten.
Tot zover dit bericht van vrijdag 2 november 2012.